Αν και είναι ένα ελαφρύ  γεύμα, ο Τραχαχανάκης το υποστηρίζει ενεργειακά, σε μια ιδανική αναλογία θερμίδων-θρεπτικής απόδοσης.

ΥΛΙΚΑ

  • 400 ml ζωμός μοσχαριού (από κόκκαλα βόειου ή κρέατος νεαρού μοσχαριού)
  • 20γρ. Τραχαχανάκης, Βιολογικός Τραχανάς με Λαχανικά
  • 80 γρ. κολοκύθα
  • 1/2 καρότο
  • 1/3 πράσο
  • 1 στικ σέλερι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Σε μια κατσαρόλα, προσθέστε την κολοκύθα, το πράσο, το σέλερι και το καρότο σε μικρά κομμάτια μαζί με τον ζωμό μοσχαριού και βράστε τα λαχανικά για περίπου 20 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν .
  • Με μια τρυπητή κουτάλα αφαιρέστε τα λαχανικά, προσθέστε τα σε έναν πολυκόφτη και πολτοποιήστε τα.
  • Στο μεταξύ, προσθέστε στην κατσαρόλα με τον ζωμό 20 γρ. frezylac Τραχαχανάκη με λαχανικά και ανακατέψτε συνεχώς σε μέτρια φωτιά, για να μην κολλήσει.
  • Μόλις αρχίσει να χυλώνει ο τραχανάς σας είναι έτοιμος.
  • Βάλτε τον πουρέ λαχανικών σε ένα πιάτο, προσθέστε και τον τραχανά και ομογενοποιήστε πολύ καλά.
  • Προαιρετικά, προσθέστε 1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο και σερβίρετε.

 

Ήξερες ότι…

…Ο συνδυασμός του Τραχαχανάκη με λαχανικά με τα extra λαχανικά «απογειώνουν» το γεύμα σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C, A και σύμπλεγμα Β βιταμινών;

Δείτε & κάτι άλλο που μπορεί να σας ενδιαφέρει!

chips

 Ο ζωμός κρέατος είναι μια πλούσια πηγή αμινοξέων και ζωικής ζελατίνης, εύπεπτη για τα βρέφη, για τις δύσκολες μέρες της ανατολής δοντιών και για τα μεγαλύτερα παιδιά, για τις ημέρες που μπορεί να περνάνε μια ίωση.

Η συνταγή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Κλινικό Διαιτολόγο- Διατροφολόγο Γιώργο Λάντι.