Αν και συνηθίζουμε το φακόρυζο, ήρθε ο Τραχαχανάκης να συνδυάσει την πιο θρεπτική μορφή του αμύλου με τα θρεπτικά οφέλη της φακής!

Ιδανικό κυρίως γεύμα για τις ημέρες της εβδομάδας όπου γίνεται αντικατάσταση της ζωικής πρωτεΐνης αλλά και αποδεδειγμένα ένα γεύμα που μπορεί να προσφέρει ένα σημαντικό ποσοστό των ημερήσιων θρεπτικών αναγκών.

ΥΛΙΚΑ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Σε έναν πολυκόφτη προσθέστε την πιπεριά, το φρέσκο κρεμμυδάκι και το σέλερι σε μικρά κομμάτια και αλέστε.
  • Βάλτε τα λαχανικά σας σε μια κατσαρόλα, προσθέστε το νερό και βράστε τα για 15 λεπτά
  • Προσθέστε 20 γρ. frezylac Τραχαχανάκης με γάλα αγελάδας, έχοντας μέτρια φωτιά και ανακατέψτε συνεχώς για να μην κολλήσει.
  • Μόλις χυλώσει το γεύμα, αποσύρετε από την φωτιά και αφήστε το να κρυώσει.
  • Προσθέστε το ελαιόλαδο, το ξύδι και τις βρασμένες φακές.
  • Ανακατέψτε καλά και σερβίρετε.

Ένα σχεδόν πλήρες γεύμα Τραχαχανάκη συμπληρώνεται ισορροπημένα από τις φυτικές πρωτεΐνες της φακής καθώς και από τα μικρο-θρεπτικά στοιχεία: σίδηρο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο και φυλλικό οξύ. Όσο για την απορρόφηση του σιδήρου, γίνεται με την βοήθεια της βιταμίνης  C που βρίσκουμε στην κόκκινη πιπεριά και το σέλερι .

Δείτε & κάτι άλλο που μπορεί να σας ενδιαφέρει!

... να απαντάς 14 φορές με την ίδια γλύκα στην ερώτηση "Μπαμπά πότε φτάνουμε;"

Η συνταγή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Κλινικό Διαιτολόγο- Διατροφολόγο Γιώργο Λάντι.