pregnant woman eating chocolate

Πάντα φροντίζατε να τρώτε σωστά. Πόσο μάλλον τώρα που τρώτε για να φροντίζετε και κάποιον άλλο! Γι’ αυτό, με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας, βάλτε στο μενού του «λίγο απ’ όλα» και αυτούς τους 5 διατροφικούς θησαυρούς και θα έχετε μαμά και μωρό, όφελος στο πιάτο!

Έφαγες παχιά φακή;

Σίδηρος, πρωτείνες, φολικό οξύ, βιταμίνη B… και τι δεν έχουν οι φακές! Τυχαία νομίζετε πως θεωρούνται μία από τις πιο θρεπτικές τροφές; Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο, είναι ιδανική πρόταση και για τα γεύματα την περίοδο της εγκυμοσύνης. Κι αν η κλασική σούπα σας φαίνεται λιγότερη λαχταριστή, υπάρχουν άπειρες διαφορετικές συνταγές με φακές σε σαλάτα ή ως συνοδευτικό για κρέας που θα σας κάνουν να ξαναγαπήσετε τα «υποτιμημένα» αυτά όσπρια. Όρεξη να’χετε να ψάξετε ιστοσελίδες μαγειρικής. Μόνο θυμηθείτε! Ο μη-αιμικός σίδηρος που περιέχεται στις φακές απορροφάται καλύτερα από τον οργανισμό μόνο όταν συνοδεύεται από βιταμίνη C. Γι’ αυτό, αναζητήστε ιδανικά συνταγές φακών με πορτοκάλι ή συνοδεύστε το μεσημεριανό σας με ένα ποτήρι χυμό.

Μπρόκολο, το παρεξηγημένο

Μπορεί να μην παίρνει βραβείο μυρωδιάς όταν βράζει στην κατσαρόλα, όμως σίγουρα παίρνει βραβείο θρεπτικότητας. Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ και C και αποτελεί καλή πηγή φολικού οξέος. Επιπλέον περιέχει κάλιο και φυτικές ίνες. Ό,τι ακριβώς χρειάζεται η μέλλουσα μαμά και το μωρό της, κρύβεται σ’ αυτό το θαυμαστό superfood.

Για να δώσει η διατροφή σας καρπούς…

εμπλουτίστε τη με ξηρούς καρπούς. Εκτός του ότι θα σας δώσουν μία πλήρη αίσθηση κορεσμού, τα μη-κορεσμένα λίπη που περιέχουν, είναι πολύ σημαντικά για τη νοητική ανάπτυξη του μωρού. Μπορείτε να φάτε ξηρούς καρπούς σκέτους ως σνακ ή να τους προσθέσετε στα δημητριακά που απολαμβάνετε για πρωινό. Εάν όμως έχετε αλλεργία, πρέπει οπωσδήποτε να τους αποφύγετε.

Σπανάκι το δυναμωτικό

Αυτά τα μαγικά πράσινα φύλλα είναι γεμάτα φολικό οξύ, σίδηρο, βιταμίνη Α και ασβέστιο. Έτσι, είναι η τέλεια τροφή για χτίσει η μέλλουσα μαμά και το μωρό της δυνατά δόντια και οστά και να δουλέψει ρολόι το κυκλοφορικό, το μυϊκό και το νευρικό σύστημά τους. Μία κούπα βρασμένο σπανάκι περιέχει 245mg ασβέστιο που είναι το 25% της προτεινόμενης ημερήσιας πρόσληψης στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Προσοχή μόνο να πλύνετε καλά τα φύλλα και να προσθέσετε λίγο λεμόνι για να απορροφηθεί καλύτερα ο σίδηρος.

Το ευεργετικό κεσεδάκι

Ξέρατε ότι το παραδοσιακό ελληνικό γιαούρτι έχει διπλάσιες πρωτεΐνες από άλλους τύπους γιαουρτιού και ότι είναι πλούσια πηγή ασβεστίου; Μία κούπα άπαχου ελληνικού γιαουρτιού περιέχει έως 20g. πρωτεΐνης. Είτε ως πρωινό είτε ως απογευματικό σνακ είτε ως επιδόρπιο είναι η ιδανική πρόταση για το μενού σας αυτήν την περίοδο της ζωής σας, αφού οι πρωτεΐνες είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη του βρέφους. «Τιμήστε» το καθημερινά και μόνο οφέλη θα έχετε.
Και τώρα που πήρατε μπόλικη «τροφή για σκέψη», τι λέτε; Δεν έχετε 5 καλούς λόγους να φτιάξετε τη νέα λίστα για τον μανάβη;

Σας άρεσε αυτό το άρθρο;
Με την εγγραφή σας στη Frezyland μπορείτε να απολαύσετε περισσότερη αρθρογραφία προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ενώ ταυτόχρονα επιβραβεύεστε με 45 πόντους!

Κάντε και εσείς το σχόλιό σας

Το καλύτερο είναι να τρώμε από όλα με μέτρο!!!

Για όσες μανούλες δεν μπορούν τα συμπληρώματα ασβεστίου γιαούρτι κ τυράκι

κ πολλες σαρδελιτσες

Απ’όλα με μέτρο!! Κ να τρεφεται σωστα το έμβρυο και να μην βαζει πολλα κιλα η μαμα!!

Λίγο απ όλα με μετρο

Γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς!

Παντα σίδηρο με βιταμίνη C!

Πολυ ωραιο!

Ολα με μετρο