Τα θρεπτικά συστατικά του Tραχαχανάκη πλαισιώνονται από τα Ω3 και τη βιταμίνη D του ψαριού και τον αντιοξειδωτικό χαρακτήρα του αρακά* και το γεύμα μετατρέπεται σε ιδανικό για γερά οστά και ανοσοποιητικό!

ΥΛΙΚΑ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Σε έναν τρίφτη, τρίψτε το καρότο και το κολοκυθάκι
  • Βάλτε τα για 15 λεπτά σε ένα αντικολλητικό κατσαρολάκι μαζί με το νερό και τον αρακά
  • Προσθέστε τον τραχανά και ανακατέψτε συνεχώς μέχρι να πιει τα υγρά του
  • Αποσύρετε από την φωτιά και αδειάστε σε ένα πιάτο
  • Βάλτε λίγες σταγόνες λεμονιού
  • Ξεψαχνίστε με το χέρι το φιλέτο μπακαλιάρου και προσθέστε το στο μείγμα με τον τραχανά
  • Ομογενοποιήστε καλά
  • Βάλτε λίγο ελαιόλαδο στα χέρια σας, για να μην κολλάει το μείγμα
  • Πλάστε τα fish cakes σε μικρό μέγεθος και τοποθετήστε τα σε ένα ταψί με αντικολλητική επιφάνεια
  • Ψήστε για 10 λεπτά στο γκριλ στους 220οC
  • Σερβίρετε

*Αν και περισσότερο γνωστός στους μικρούς μας φίλους για τον πουρέ του ο αρακάς αποτελεί εξαιρετική πηγή πλειάδας αντιοξειδωτικών με μεγαλύτερες συγκεντρώσεις σε κατεχίνη και επικατεχίνη και αλφα και βήτα καροτένιο και της πολυφαινόλης κουμεστρόλης ενώ οι γάλακτο-ολιγοσακχαρίτες του προάγουν την εντερική μικροβιακή χλωρίδα.

Δείτε & κάτι άλλο που μπορεί να σας ενδιαφέρει!

shepherd's pie

Η συνταγή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Κλινικό Διαιτολόγο- Διατροφολόγο Γιώργο Λάντι.