Παρακολουθείστε το online σεμινάριο με θέμα «Οι Πρώτες μέρες του μωρού στο σπίτι»

Αίσθημα πείνας στην εγκυμοσύνη: 8 υγιεινά σνακ

Γιαούρτι με φρούτα

Στην αρχή ναυτία και μετά υπερβολικά αυξημένη όρεξη, λιγούρες και η ανάγκη να θωρακίσετε το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει το μωράκι σας με τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά, κάνουν το καθημερινό σας διαιτολόγιο να μοιάζει με περίπλοκη εξίσωση. Οι ειδικοί προτείνουν μικρά και συχνά γεύματα περιεκτικά σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, με λίγες θερμίδες. Και νόστιμα, προσθέτουμε εμείς!

Να μερικές ιδέες για υγιεινά και λαχταριστά σνακ που δεν ξεπερνούν τις 300 θερμίδες. Καλή όρεξη!

 

Φέτες μπανάνας με φυστικοβούτυρο

ΦΕΤΕΣ ΜΠΑΝΑΝΑΣ ΜΕ ΦΥΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟ

Ευεργετικό κάλιο και δυναμωτική πρωτεΐνη σε μια σούπερ γευστική μπουκιά ενέργειας.

Μπανάνα: 105 θερμίδες
Φυστικοβούτυρο: 190 θερμίδες (2 κουταλιές του γλυκού)

 

Τοστ με αβοκάντο

ΤΟΣΤ ΜΕ ΑΒΟΚΑΝΤΟ

Το αβοκάντο είναι η συνήθεια που έγινε λατρεία, και στην εγκυμοσύνη καθώς είναι ο πιο νόστιμος τρόπος να καταναλώσετε καλά λιπαρά. Λιώστε με το πιρούνι μισό ώριμο αβοκάντο, προσθέστε λίγο μέλι, ή λεμόνι, αλείψτε το σε μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και απολαύστε!

Αβοκάντο: 160 θερμίδες (μισό αβοκάντο)
Ψωμί ολικής άλεσης: 109 θερμίδες (1 φέτα)
Μέλι: 21 θερμίδες (1 κγ)

 

ΠΟΠ ΚΟΡΝ

ΠΟΠ ΚΟΡΝ

Όχι τα έτοιμα, καθώς περιέχουν υπερβολική ποσότητα αλατιού και βούτυρο. Ετοιμάστε δικά σας με λίγο ελαιόλαδο και πασπαλίστε με ελάχιστη παρμεζάνα, αντί για αλάτι. Πεντανόστιμα!

Ποπ κορν: 120 θερμίδες (4 κούπες)
Παρμεζάνα: 100 θερμίδες (3 κουταλιές της σούπας)

 

ΒΡΑΣΜΕΝΑ ΑΥΓΑ ΜΕ ΚΡΑΚΕΡΣ

ΒΡΑΣΜΕΝΑ ΑΥΓΑ ΜΕ ΚΡΑΚΕΡΣ

Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να καλύψετε τις αυξημένες ανάγκες σας σε βιταμίνη Α και πρωτεϊνη. Και να μείνετε χορτάτη. Δεν το λες και ασήμαντο!

Αυγά: 154 θερμίδες (2 βρασμένα)
Κράκερς ολικής άλεσης: 150 θερμίδες (4 κράκερς)

 

Γιαούρτι με φρούτα

ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΦΡΟΥΤΑ

Εύκολο, γρήγορο και περιεκτικό σε πρωτεϊνη και ασβέστιο. Προσθέστε τα αγαπημένα σας φρούτα και απολαύστε.

Γιαούρτι 2% λιπαρά: 100 θερμίδες (1 κούπα)
Φράουλες: 49 θερμίδες (1 κούπα)
Ακτινίδιο: 42 θερμίδες (1 ακτινίδιο)
Pοδάκινο: 61 θερμίδες (1 κούπα)

 

ΤΣΙΠΣ ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΑΣ

ΤΣΙΠΣ ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΑΣ

Οι πλούσιες σε μαγνήσιο γλυκοπατάτες συμβάλλουν στον έλεγχο της πίεσης και, το κυριότερο, γίνονται τραγανές και πεντανόστιμες αν τις κόψετε σε λεπτές φέτες κι τις ψήσετε σε λαδόκολλα.

Γλυκοπατάτες: 288 θερμίδες τα 50(!) τσιπς

 

ΧΥΛΟΣ ΒΡΩΜΗΣ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΦΙΔΕΣ

ΧΥΛΟΣ ΒΡΩΜΗΣ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΦΙΔΕΣ

Οι φυτικές ίνες θα σας κρατήσουν χορτασμένη για αρκετή ώρα, ενώ θα συμβάλουν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου

Βρώμη: 160 θερμίδες (1 μπωλ βρασμένο με νερό)
Σταφίδες: 40 θερμίδες (2 κουταλιές της σούπας)
Καρύδια: 90 θερμίδες (4 ολόκληρα καρύδια)

 

ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΗΛΑ

ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΗΛΑ

Πολύ κοντά-γευστικά τουλάχιστον- σε μια αρωματική μηλόπιττα, χωρίς τις θερμίδες που τη συνοδεύουν. Ξεφλουδίστε τα μήλα, κόψτε τα σε λεπτές φέτες, βάλτε τα σε ένα μπολ, πασπαλίστε τα με κανέλλα και μοσχοκάρυδο, σκεπάστε και βάλτε τα στον φούρνο μικροκυμάτων μέχρι να μαλακώσουν.

Μήλο: 77 θερμίδες (1 μεσαίο)

 

Επιλέξτε φρούτα και λαχανικά εποχής και επιστρατεύστε τη φαντασία σας δημιουργώντας τους δικούς σας συνδυασμούς για τους μικρούς γευσιγνώστες!

Pregnancy

Μια μοναδική διαδρομή ξεκινάει!

Γνωρίστε τη σειρά καθημερινής φροντίδας και περιποίησης σχεδιασμένη για τις ανάγκες σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, πατώντας εδώ

illustration man typing on laptop
Σας άρεσε αυτό το άρθρο;
Με την εγγραφή σας στη Frezyland μπορείτε να απολαύσετε περισσότερη αρθρογραφία προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ενώ ταυτόχρονα επιβραβεύεστε με 45 πόντους!

Κάντε και εσείς το σχόλιό σας

Μπανάνα με φυστικοβούτυρο… το καλύτερο σνακ!!

Θα πρότεινα και το αγαπημένο μας 😊
1 φέτα ολικής(109 θερ.) με ταχίνι(45 θερ.κγ) μέλι(21 θερ.κγ) μπανάνα(105 θερ.) και λίγη κανέλα 😋
Σύνολο:280 ❤🤰👶

ευκαιρια για μηλοπιτα!!!

Ευχαριστουμε για τις ιδεες!

Αυτη συνταγη με το μηλο καταπληκτικη ιδεα!!!!ευκολο,γρηγορο,νοστιμο κ υγιεινο!!!

Ωραιες ιδεες! Πολυ λιγουρα βρε παιδι μου! Πολλες φορες δεν πειναω, αλλα θα σκασω αν δε φαω. Μονο εγω το παθαινω?