mom exersice with baby

Θέλετε να επαναφέρετε την κοιλιά σας στην κατάσταση που ήταν πριν από την εγκυμοσύνη και ψάχνετε τον τρόπο; Ξέρετε ήδη πως η σωστή διατροφή θα σας βοηθήσει. Το ίδιο και η γυμναστική. Όπως και ο θηλασμός που σύμφωνα με τους ειδικούς ευνοεί την απώλεια βάρους μετά τον τοκετό. Αλλά υπάρχουν και άλλες σημαντικές συμβουλές που δεν σας είπε κανείς (ως τώρα) και που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Tip 1: Βάλτε κάτω τα μαθηματικά

Πριν επανέλθει η κοιλιά σας στην φλατ εκδοχή της, σκεφτείτε πρώτα πόσο εφικτό είναι αυτό. Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε τις σημαντικές παραμέτρους.

  • Πώς ήταν η κοιλιά μου, πριν μείνω έγκυος;
  • Πόσα κιλά πήρα στην εγκυμοσύνη;
  • Πόσο συχνά αθλούμουν στην εγκυμοσύνη;
  • Ποιος είναι ο σωματότυπός μου;
  • Τι λένε τα γονίδιά μου;

Μόνο απαντώντας στα παραπάνω ερωτήματα θα μπορέσετε να «χαρτογραφήσετε» την κατάσταση και να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους.

Tip 2: Νους υγιής… και κοιλιά σφικτή

Μπορεί να σας φαίνεται άσχετο με την προσπάθειά σας για σύσφιγξη της κοιλιάς μετά την εγκυμοσύνη αλλά δεν είναι. Η διατήρηση της ψυχραιμίας και της ηρεμίας σας είναι πολύ σημαντικά για να ξαναδείτε γρήγορα τη σιλουέτα σας σμιλεμένη. Κι αυτό γιατί η ήρεμη, χαλαρή σκέψη θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε μία θετική στάση και θα σας γεμίσει με την ενέργεια που χρειάζεστε για τη σωματική άσκηση που θα ακολουθήσει.

Πώς θα χαλαρώσετε;

  • Πάρτε βαθιές αναπνοές
  • Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική
  • Βγείτε για μία βόλτα
  • Γεμίστε μπαταρίες με λίγο ύπνο. Την ώρα που κοιμάται το μωρό σας, αδράξτε την ευκαιρία να ξεκουράσετε και εσείς το σώμα και το πνεύμα σας. Μία έρευνα έδειξε πως οι νέες μαμάδες που κοιμούνται για λιγότερο από πέντε ώρες τη νύχτα, έχουν λιγότερες πιθανότητες να χάσουν το βάρος που πήραν κατά την εγκυμοσύνη και επιπλέον, παίρνουν πιο εύκολα βάρος σε σχέση με τις νέες μαμάδες που κοιμούνται για πάνω από πέντε ώρες [1].

Tip 3: Το μέτρο σας είναι μόνο ο εαυτός σας

Μπορεί εκείνη η συνάδελφος να επανάκτησε επίπεδη κοιλιά αμέσως μετά τον τοκετό και η φίλη σας να μπήκε ξανά στο αγαπημένο της τζιν με το που βγήκε απ’ το μαιευτήριο, όμως μη συγκρίνετε το σώμα σας με το δικό τους. Και πάνω απ’ όλα, μη νιώθετε πως απέτυχε η δική σας προσπάθεια επειδή απαιτεί περισσότερο χρόνο. Θυμηθείτε πως κάθε νέα μητέρα έχει τον δικό της σωματότυπο και τους δικούς της χρόνους επαναφοράς στην ιδανική για εκείνη σιλουέτα.

Tip 4: Οι νόμοι της Φυσικής δεν χωρούν βιασύνη

Χρειάστηκαν 9 ολόκληροι μήνες για να φουσκώσει η κοιλιά σας. Μην περιμένετε να «ξεφουσκώσει» σε μια μέρα. Κάντε υπομονή, φροντίστε το σώμα σας με σωστή διατροφή και άθληση, θυμηθείτε να εφαρμόζετε 2 φορές τη μέρα και μία συσφιγκτική κρέμα για μετά τον τοκετό και σιγά-σιγά θα δείτε τη χαλάρωση να υποχωρεί και την κοιλιά σας να επανέρχεται.

Πάνω απ’ όλα όμως, χαρείτε το θαύμα της νέας ζωής που φέρατε στον κόσμο. Τα υπόλοιπα θα πάρουν τον δρόμο τους. Και η σμιλεμένη σιλουέτα σας επίσης.

 

[1]. Why Am I Gaining Weight After Giving Birth; University of Utah (2018)