5 λύσεις ανακούφισης για τη ναυτία στην εγκυμοσύνη

pregnant blonde on sofa

Ευτυχία και ναυτία! Δυο λέξεις που, κι όμως, χωρούν στην ίδια πρόταση! Γιατί μπροστά στο μεγαλείο του να υποδεχτείτε το μεγαλύτερο δώρο της ζωής σας, το να αντέξετε λίγες ανακατωσούρες τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, είναι μία θυσία που μπορείτε να κάνετε. Αν πάλι, δεν μπορείτε, κανένα πρόβλημα. Απλώς ακολουθήστε τις 5 συμβουλές που «πιάνουν», κάθε φορά που οι ναυτίες εγκυμοσύνης χτυπούν απροειδοποίητα:

1. ΚΑΘΙΣΜΕΝΗ ΙΣΟΝ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΗ

Καθίστε στο κρεβάτι και απολαύστε εκεί το πρωινό σας. Ειδικά αν πεινάτε πολύ. Θυμηθείτε πως η πείνα φέρνει ναυτία και αν σηκωθείτε νηστική, τα συμπτώματα θα είναι ακόμα πιο έντονα μέχρι να φτάσετε στην κουζίνα. Ένα τσάι και ένα τοστ στο δίσκο, είναι ό,τι πρέπει για λύση κατά της ναυτίας… στο πιάτο.

2. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΝΑΥΤΙΑΣ ΤΟΜΟΣ Ι

Κρατήστε σκονάκι! Αν οι ναυτίες σας εμφανίζονται συγκεκριμένες ώρες ή μετά από την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών, οι σημειώσεις σας θα γίνουν ο καλύτερος οδηγός αποφυγής των κινδύνων. Είναι «γραφτό!».

3. ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΤΖΙΝΤΖΕΡ

Όταν όλα γυρίζουν, «γυρίστε το» στο τσάι με τζίντζερ! Το συστατικό που ηρεμεί το στομάχι και είναι στις πρώτες επιλογές «όπλων» κατά της ναυτίας στην εγκυμοσύνη, και όχι μόνο.

4. ΤΟ «ΜΠΛΙΑΧ» ΜΕΤΡΑΕΙ

Αν κάθε φορά που τρώτε κάτι που απεχθάνεστε νιώθετε ναυτία, η λύση είναι η προφανής: σταματήστε να το τρώτε! Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα πάρετε τα θρεπτικά συστατικά του από μία άλλη τροφή και εφόσον είναι σύμφωνος και ο γιατρός σας. Το ποιες τροφές προκαλούν αποστροφή στην εγκυμοσύνη είναι θέμα που ποικίλλει από έγκυο σε έγκυο. Υπάρχει βέβαια η θεωρία πως οι ήπιες γεύσεις είναι λιγότερο πιθανό να προκαλέσουν ναυτία. Όπως και να ‘χει, ο ουρανίσκος σας ξέρει καλύτερα από ό, τι οι γενικοί κανόνες.

5. ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΝΑΥΤΙΑ ΣΤΑ… ΖΕΣΤΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ

Όσο νιώθετε το στομάχι σας να ανακατεύεται, νιώθετε άγχος. Άρα χρειάζεστε την κλασική συνταγή αντι-στρες: το θαυματουργό μπάνιο που διώχνει την υπερένταση. Αφήστε το νερό να τρέξει στο σώμα σας ζεστό, χαλαρωτικό και αναζωογονητικό, πάρτε βαθιές ανάσες και καθαρίσατε και από στρες και από ναυτίες.

Τα μάθατε, τα εμπεδώσατε αλλά την ώρα που θα ’ρθει η ναυτία, δεν είναι η κατάλληλη ώρα να τεστάρετε τη μνήμη σας. Γι΄ αυτό, καλού-κακού κολλήστε τις Οδηγίες προς Ναυτι-ομένους στο ψυγείο σας.

Σας άρεσε αυτό το άρθρο;
Με την εγγραφή σας στη Frezyland μπορείτε να απολαύσετε περισσότερη αρθρογραφία προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ενώ ταυτόχρονα επιβραβεύεστε με 45 πόντους!

Κάντε και εσείς το σχόλιό σας

Εγω δοκιμασα χτες το βραδυ το τζιτζερ κ τολμω να πω πως ειδα αποτελεσματα

Χρήσιμο άρθρο!!

Χρησιμες συμβουλες

😊😊😊😊

Ένα δράμα!!Προσωπικά ανακουφιζόμουν με κράκερς ανά μισάωρο/ώρα και λεμόνι στο νερό.

Κοριτσια τα δοκιμασα ολα! Αυτο π εμενα με βοηθησε ηταν το ξινομηλο κ το κρυο γαλα!!

Μεχρι τον πεμπτο μηνα ημουν στο κρεβατι απο εμετους! Δεν με βοηθουσε τιποτα!!!