Στο νέο μας webinar, "η διατροφή της μαμάς, «κλειδί» για τον θηλασμό", o κλινικός διαιτολόγος/διατροφολόγος Γιώργος Λάντις λύνει κάθε σας απορία σχετικά με τους μύθους που συνοδεύουν το τι «κάνει ή δεν κάνει να τρώει η μαμά που θηλάζει».

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή στην εγκυμοσύνη

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή στην εγκυμοσύνη

Όπως κάθε τι στη ζωή μας πρέπει να χαρακτηρίζεται από μέτρο, έτσι και στον τομέα διατροφής της εγκύου και θα επιτρέψουμε ό,τι ωφελεί αλλά και θα απαγορεύσουμε κάθε τι που ενδεχόμενα θα βλάψει, γιατί μέριμνά μας πρώτιστα είναι να έχουμε μια φυσιολογική εγκυμοσύνη χωρίς προβλήματα και μια φυσιολογική γέννα χωρίς καμία επιπλοκή, η οποία ενδέχεται να προκύψει από παχυσαρκία.

Στο υπέροχο ταξίδι της εγκυμοσύνης, η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο, χωρίς βέβαια να γίνεται εμμονή και σαφώς η έγκυος μπορεί κατά καιρούς να το ρίχνει και λίγο… έξω.

Βέβαια η μέλλουσα μαμά οφείλει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική, γιατί στη διατροφή μας μπορεί να κρύβονται «κίνδυνοι» που ενώ συνήθως μπορεί να είναι και αμελητέοι, στην εγκυμοσύνη μπορεί να πάρουν δυσάρεστες διαστάσεις.

Κάποιες συνήθειες που ίσως προϋπήρχαν (κάπνισμα, αλκοόλ) καλό θα είναι να διαγραφούν από την καθημερινότητα της εγκύου. Βέβαια παρ΄ ότι είμαστε αυστηροί με το κάπνισμα, όταν κρασί ή μπύρα καταναλώνονται σποραδικά και σε μικρή ποσότητα, δεν υπάρχει λόγος δραστικού περιορισμού τους.

Δείτε & κάτι άλλο που μπορεί να σας ενδιαφέρει!

mom with newborn

Σε ό,τι αφορά στα λιπαρά, τα τελευταία χρόνια μελέτες δείχνουν ότι το λίπος με τα ευεργετικά οξέα ωμέγα-3 του συντείνουν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου τόσο κατά τη διάρκεια της εμβρυικής όσο και της μεταγεννητικής περιόδου, θέτοντας συγχρόνως υποθήκη για ένα πιο…έξυπνο παιδί. Καλό είναι να το θυμόμαστε και να μη δαι μονοποιούμε κάθε τι λιπαρό.

Θα έλεγα ότι η συνολικά κακή διατροφή μπορεί να επηρεάσει το έμβρυο και όχι οι σποραδικές «γευστικές επιβραβεύσεις» που μπορεί η μέλλουσα μαμά να δώσει στον εαυτό της.

Μη γελιόμαστε. Οι απολαύσεις του ουρανίσκου ανεβάζουν και τη διάθεση και θέλουμε μια έγκυο χαρούμενη και αισιόδοξη.

Τα πουλερικά ή το κρέας θα πρέπει να είναι καλά ψημένα, γιατί σε αντίθετη περίπτωση αυτό μπορεί να προκαλέσει μολύνσεις από μικρόβια όπως η σαλμονέλα και το τοξόπλασμα. Καλό είναι επίσης να αποφεύγονται τα ωμά ψάρια, ενώ προσοχή χρειάζονται τα αλλαντικά αγνώστου προελεύσεως και τα τυριά που δεν είναι παστεριωμένα.Το γάλα είναι συνήθως παστεριωμένο και καθαρό από μικρόβια που ενδεχόμενα προκαλέσουν πρόβλημα στην έγκυο ή στο μωρό της.

Στις τροφές που καλό είναι να αποφεύγονται είναι και τα διάφορα σνακ, όπως πατατάκια, γαριδάκια, που περιλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες αλατιού που προκαλεί κατακράτηση υγρών.

Απόψεις και άλλες δηλώσεις που εκφράζονται από χρήστες και τρίτα μέρη (π.χ., επιστημονικούς συνεργάτες) είναι αποκλειστικά δικές τους και δεν αποτελούν απόψεις της Frezyland by Frezyderm. Την ευθύνη για περιεχόμενο που δημιουργείται από τρίτα μέρη φέρουν αποκλειστικά τα μέρη αυτά.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. WHO (World Health Organization), (2012). Nutrition of women in the preconception period, during pregnancy and the breastfeeding period. Report by the Secretariat. 65th World Health Assembly

Pregnancy

Μια μοναδική διαδρομή ξεκινάει!

Γνωρίστε τη σειρά καθημερινής φροντίδας και περιποίησης σχεδιασμένη για τις ανάγκες σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, πατώντας εδώ

Κάντε και εσείς το σχόλιό σας

Εγώ δυστυχώς πήρα 20 κιλά και ακόμα να τα χάσω….

Η υπόθεση διατροφής του παιδιού ξεκινάει από την κοιλιά…! Αλλά και η μαμά που και που αξίζει κάτι αλμυρό η γλυκό η και ξινό..!

Πολυ σημαντικό και καλό αρθρο

Πολύ χρήσιμο άρθρο!!! Αλλά με τις μικρές λιγουρες γλυκού τι θα κάνουμε!!


Συνολικός αριθμών σχολίων:6

Σωστή διατροφή, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αν επιθυμίσεις κάτι άλλο να το στερηθείς ?

Ωραίο και χρήσιμο άρθρο!!!

NEW
Webinar

Σας άρεσε αυτό το άρθρο;
Με την εγγραφή σας στη Frezyland μπορείτε να απολαύσετε περισσότερη αρθρογραφία προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ενώ ταυτόχρονα επιβραβεύεστε με 45 πόντους!