«Κλείστε θέση» και παρακολουθείστε δωρεάν ένα online σεμινάριο με θέμα «Οι Πρώτες μέρες του μωρού στο σπίτι»

Πρόγραμμα γυμναστικής: Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει

Πρόγραμμα γυμναστικής: Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει

Αποφασίσατε να γραφτείτε στο γυμναστήριο, αγοράσατε καινούργια αθλητικά παπούτσια, κολλήσατε το πρόγραμμα στο ψυγείο και ξεκινάτε μια ωραία Δευτέρα (φυσικά) το ταξίδι σας στον κόσμο του fitness. Και το ταξίδι σας κρατάει λίγο, απελπιστικά λίγο, διότι βαρεθήκατε ή κουραστήκατε. Μην αισθάνεστε ενοχές και, πάνω από όλα, μη θεωρήσετε ότι η δυσκολία σας στο να πειθαρχήσετε σε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης ισοδυναμεί με ισόβιο διαζύγιο από τη γυμναστική. Η άσκηση είναι εντελώς προσωπική υπόθεση και πρέπει να ταιριάζει σε εσάς και μόνο σε εσάς. Για την επιλογή του σωστού τρόπου εκγύμνασης πρέπει να έχετε βαθιά γνώση του εαυτού σας, του τρόπου ζωής σας και των υποχρεώσεών σας.

Αν σκοπεύετε να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε, κάντε στον εαυτό σας τις παρακάτω ερωτήσεις:

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ;

Όσο περίεργο και αν σας ακούγεται, δεν πρέπει να συνδέετε την άσκηση με τη ζυγαριά σας. Αφενός ή άσκηση δεν σημαίνει απαραίτητα απώλεια κιλών. Ούτε πρέπει να δρα ως πυροσβεστική λύση μετά από διατροφικές ατασθαλίες. Ενδεικτικά θα σας πούμε ότι για να χάσετε μισό κιλό πρέπει να «κάψετε» 3.500 θερμίδες δηλαδή να τρέξετε για 6 ώρες περίπου! Αφετέρου, αν για εσάς η άσκηση σημαίνει αδυνάτισμα, τότε αυτή δεν θα γίνει τρόπος ζωής γιατί-πολύ απλά-αμέσως μόλις χάσετε το βάρος που θέλετε, θα σταματήσετε να αθλείστε. Οπότε δεν θα μπορέσετε να καρπωθείτε τα οφέλη της μακροχρόνιας άσκησης.

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΥΣ ΣΑΣ Ή ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ;

Οι περισσότεροι από εμάς θεωρούμε ότι ασκούμαστε όταν γυμνάζουμε τους μυς μας (συμπεριλαμβανομένου και αυτού της καρδιάς). Η γυμναστική όμως πρέπει να ωφελεί και άλλους μηχανισμούς, όπως την ισορροπία, την αναπνοή, την κυκλοφορία του αίματος, τους συνδέσμους και τα οστά. Η γιόγκα, το πιλάτες, το κολύμπι, το έντονο περπάτημα ασκούν σώμα και πνεύμα με τρόπο περισσότερο ολιστικό.

ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΣΑΣ;

Η γυμναστική μπαίνει στη ζωή μας για να μειώσει το στρες, όχι για να το δημιουργεί. Και σίγουρα μπορεί να χωρέσει στην καθημερινότητά μας, αρκεί να την εντάξουμε με έξυπνους τρόπους. Αν δεν προλαβαίνουμε να πηγαίνουμε γυμναστήριο, μπορούμε να προπονούμαστε στο σπίτι, κατεβάζοντας εφαρμογές με ασκήσεις που συνδυάζονται με διατροφή. 20 λεπτά εντατικής άσκησης στο σπίτι είναι πιο ευεργετικά από όσο νομίζουμε. Αν, από την άλλη, πλήττουμε στο σπίτι, μπορούμε να γυμναστούμε έξω με έναν φίλο ή μόνοι μας. Αν είμαστε… αλλεργικοί σε γυμναστήρια και προγράμματα, επιλέγουμε το αγαπημένο μας άθλημα και βρίσκουμε τρόπους να συμμετέχουμε σε αυτό όσο πιο συχνά μπορούμε.

ΜΕ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ ΔΥΟ (ΚΑΙ ΤΡΙΑ)… ΤΡΥΓΟΝΙΑ;

Μπορεί η άσκηση που έχετε επιλέξει να λειτουργήσει σαν «πολυεργαλείο»; Για παράδειγμα, το crossfit γυμνάζει τους μυς, ενώ ταυτόχρονα τους διατείνει με stretching. Το tai chi ασκεί μυς, συνδέσμους και συμβάλλει στην ισορροπία. Προσπαθήστε να βρείτε τρόπους εκγύμνασης που κάνουν διπλή ή τριπλή δουλειά στο σώμα σας και δεν επικεντρώνονται σε μία μυϊκή ομάδα. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγετε τους τραυματισμούς και άρα το αναγκαστικό διαζύγιό σας από τη γυμναστική που έχετε επιλέξει.

Και η πιο σημαντική ερώτηση…

ΓΙΑΤΙ ΓΥΜΝΑΖΕΣΤΕ;

Μπορεί να ακούγεται γενική η ερώτηση, αλλά έχει άμεση σχέση με την αποτελεσματικότητα της εκγύμνασης. Το να βρείτε τον τρόπο άθλησης που πραγματικά σας ταιριάζει, είναι ίσως ο πιο βασικός δρόμος για να δείτε οφέλη από αυτόν. Δεν είστε υποχρεωμένοι να σηκώνετε ασήκωτα βάρη, αν δεν δουλεύετε σε μεταφορική εταιρεία (εκτός αν πραγματικά το απολαμβάνετε), ούτε πρέπει να τρέχετε με τις ώρες, αν δεν είστε μαραθωνοδρόμος (εκτός αν σας χαλαρώνει). Μην ακολουθείτε την εκάστοτε τάση, μην γυμνάζεστε για τους άλλους. Αφιερώστε χρόνο για να βρείτε τι πραγματικά σας αρέσει, τι χωράει στο δικό σας πρόγραμμα, τι σας χαλαρώνει, τι ταιριάζει στο δικό σας σώμα, τι απολαμβάνετε.

Η άσκηση πρέπει να είναι τρόπος ζωής και να έχει διάρκεια. Για να γίνει αυτό, δεν πρέπει να μπαίνει στην καθημερινότητά μας σαρωτικά και απότομα. Είναι προτιμότερο να δεσμευτείτε σε μια ρεαλιστική συχνότητα άσκησης παρά να ακολουθήσετε ένα εξαντλητικό μοτίβο που-ενώ μπορεί να φέρει γρήγορα αποτελέσματα- θα σας κάνει να επιστρέψετε στον καναπέ σας..

Pregnancy

Μια μοναδική διαδρομή ξεκινάει!

Γνωρίστε τη σειρά καθημερινής φροντίδας και περιποίησης σχεδιασμένη για τις ανάγκες σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, πατώντας εδώ

Θέλετε να γίνετε Super Mommy;
Συμπληρώστε λίγα ακόμα στοιχεία και κερδίστε 30 επιπλέον Super Mommy πόντους !

Κάντε και εσείς το σχόλιό σας

Ενδιαφερον

Δεν πρέπει να αμελουμε και τον εαυτό μας..!! Χαρούμενοι γονείς χαρούμενα παιδιά..!!

Κάνουμε δραστηριότητες μαζί όσο μπορούμε

Περπατημα και κολυμβηση